Tuesday, May 27, 2008

HePi 2nd AnivEsArY



"SELAMAT ULANGTAHUN PERKAHWINAN KE-2;NORASIKIN & AHMAD BISMI......."


MOGA JODOH KITA BERKEKALAN HINGGA KE HUJUNG NYAWA.INSYAALLAH.....AMIN.

Sedar x sedar dah 2 tahun dah aku bergelar seorang isteri.teringat je mase mula-mula aku aku berkawan ngan hubbby aku ni.aku lame berkawan dalam erti kate lain bercinta la.5 tahun oo....tp aku sebenarnya dah kenal dr kecik.dah memang jodoh aku ngan dia...dok sekampung.x jauh jodoh aku.depan mate je.

Alhamdulillah,setakat ni rumah tangga aku masih elok lagi.tipu la kalu x de bertengkar ke gaduh ke.adatla idup berumah tangga.kalu x de sumer tu x sah.itulah asam garam hidup berumah tangga.tp,sumer masih lagi dapat aku atasi dengan jayanya.wahh.....terlebih sudah...ape yg terlebih plak...ok la tu.ha...ha.....

nk candle light dinner kat mane ni ?entah lah.kat umah je kot.x tau la aku.mane tau ade suprise ke dr hubby aku.alamak...seronoknye.....kalu ade..kalu x de ,x pe...x kisah sgt.janji dia ingat dah la.

k.la..aku kua lu la.nanti aku nulis g ye.

bye....

1 comment:

ijad said...

sedar dalam lena..kan...

mai click en.nuff