cik nuff mama..

ohbelog.com

Followers

Tuesday, March 4, 2014

PEMBORONG TUDUNG KANAK-KANAK : TERKINI

KEPADA SESIAPA YG BERMINAT NAK BERNIAGA, SEDANG MENCARI2 KOLEKSI TUDUNG KANAK-KANAK,KAMI BOLEH MEMBANTU DAN DAPATKANNYA DI SINI.

LATEST 2014


 DENIM INSTANT FOR KIDS
PERBAGAI CORAK DAN WARNA
UNTUK KANAK2 UMUR 6-10 thn (depens saiz muka seseorang kanak2 itu)


HARGA DENIM INSTANTS FOR KIDS
1 KODI ( 20 HELAI )= RM190
2 KODI = RM 180
3 KODI KE ATAS = RM 160
  postage s/m : RM15 s/s : RM20 sekodi


GLITTER PLAIN
SANGAT CANTIK DAN GOJES..TAMBAH CANTIK KALU SI KECIL MEMAKAINYA.
UNTUK KANAK2 UMUR 6-10 thn (depens saiz muka seseorang kanak2 itu)


HARGA GLITTER PLAIN
1 KODI ( 20 HELAI )= RM220
2 KODI = RM 200
3 KODI KE ATAS = RM 180
  postage s/m : RM15 s/s : RM20 sekodi


GLITTER DESIGN
UNTUK KANAK2 UMUR 6-10 thn (depens saiz muka seseorang kanak2 itu)


HARGA GLITTER DESIGN
1 KODI ( 20 HELAI )= RM210
2 KODI = RM 200
3 KODI KE ATAS = RM 180
  postage s/m : RM15 s/s : RM20 sekodi



ANTARA DESIGN KOLEKSI ALA FAREEDA


note : warna mungkin berbeza pada gambar dari asal.
SOLD OUT  
 retail only available at RM15 with postage, text for details











SOLD OUT  
 retail only available at RM15 with postage, text for details
PM FOR DETAIL OR
TEXT/WASUP/WECHAT
0173944138
EMAIL
chempaka_jingga@yahoo.com


p/s : maaf di atas faktor masa yg terhad,sy tdk dapat masuk blog selalu, utk respons yg cepat sila text ye.tq

Wednesday, February 12, 2014

IntaNBerliaN Mega Giveaway 2014




salam...rase terpanggil lak nk joint GA ni dek kerana sponser2 adiyah yg malatop kebabom....hihihi...




SPONSER2 YG KEBABOM....


TARIKH TUTUP : 16 FEBRUARI 2014


sape nk joint moh derass joint...adiyah bertengkek2 ni..dapat 1 pun ok la kot ade rezeki..

Thursday, September 5, 2013

Ya..saya sudah BERNIKAH 31 OGOS lalu... BRONT




Salam semua..

dah plak...semalam rasenye aku baru bace si bront ni cakap x kawin g..inai x de pun kat jari..tarikh tu sy sedang dalam radio promosi filem baru sy..ni plak..tup tup..ngaku suda..adeiii...

pepeje la kan..tahniah la gitu..mamat bront ni aku minat toi dia belakon...real je tgk sume watak yg di bwak tu..

" FILEM terbaru lakonannya 'Psiko Pencuri Hati' mula ditayangkan di pawagam hari ini dan aktor terkenal Bront Palarae sudah pasti mahu meraikannya dengan kegembiraan berganda selepas menikahi kekasih lamanya pada Sabtu lalu.

“Ya saya sudah bernikah pada 31 Ogos lalu dan majlis tersebut hanya dihadiri oleh kaum keluarga dan sanak-saudara saya dan isteri sahaja,” kata Bront ketika dihubungi Yahoo Malaysia.

Aktor tersebut yang pernah memenangi trofi Anugerah Pelakon Lelaki Terbaik di Festival Filem Malaysia ke-23 (untuk wataknya dalam filem 'Belukar') selamat menikahi pasangannya dengan satu lafaz di Masjid At-Taqwa, Taman Tun Dr. Ismail, Kuala Lumpur pada Sabtu lalu.

Majlis pernikahannya pula diraikan penuh sederhana oleh kaum keluarga dan isteri serta sanak saudara dari kedua belah pihak.

“Saya mohon maaf kerana merahsiakan pernikahan ini. Ia cukup peribadi buat saya dan isteri. Jika boleh, kami tidak mahu mana-mana pihak mensensasikan perkahwinan kami,” kata aktor tinggi lampai itu lagi.
Bront yang sebelum ini tidak pernah dikaitkan dengan gosip panas hanya selesa berbicara dengan ringkas mengenai pernikahannya demi menjaga perasaan keluarga kedua belah pihak.


Menurut aktor berdarah kacukan Melayu-Siam yang berusia 37 tahun itu, dia mula mengenali isterinya sejak tahun 1999 ketika kedua-duanya baru memulakan kerjaya masing-masing.

Mereka menjalinkan hubungan cinta empat tahun kemudian tetapi terputus di tengah jalan.

“Nampaknya, jodoh kami kuat dan kami akhirnya disatukan sebagai pasangan suami isteri pada minggu lalu,” tambah Bront yang turut bercadang untuk mengadakan majlis resepsi perkahwinan mereka di kampung halamannya di selatan Thailand pada hujung tahun ini.

“Banyak pengalaman pahit manis yang telah kami lalui bersama sehinggakan pada satu fasa dalam perhubungan iaitu kira-kira lapan tahun kemudian, kami terpaksa mengambil keputusan untuk berpisah dan meneruskan kehidupan masing-masing,” katanya.

Mengulas lanjut tentang laporan berita yang mendakwa Bront menafikan pernikahannya, dia berkata, “Saya tidak menafikan bulat-bulat tetapi saya juga tidak mengiyakan berita tersebut. Privasi adalah amat penting dalam hidup saya dan sebolehnya saya tidak mahu kehidupan peribadi saya dijadikan umpama sebuah program realiti TV.”

Bront bagaimana pun sempat berseloroh bahawa kehidupan peribadinya yang kini menjadi buah mulut peminat tidaklah sehebat mana dibandingkan dengan “kenaikan harga minyak RON95 dan RON97 di Malaysia.”

Namun begitu, apabila diasak dengan soalan berkaitan suri hatinya itu, Bront hanya mahu berkongsi yang isterinya merupakan seorang penerbit di sebuah agensi pengiklanan di Kuala Lumpur.

Sejak cinta mereka mula bertaut kembali beberapa tahun lalu, perancangan untuk berumahtangga tambah Bront, telah lama menjadi tajuk perbualan mereka.

“Cuma pada masa itu saya asyik sibuk dengan penggambaran filem dan isteri saya pula terlalu komited dengan kerjayanya menyebabkan rancangan kami sering tertangguh,” ujarnya.

“Saya amat gembira yang perkahwinan ini adalah titik permulaan untuk sebuah pengakhiran,” katanya dengan maksud yang sangat mendalam.

Buat masa ini, Bront sibuk mempromosikan filem bergenre suspen 'Psiko Pencuri Hati' arahan pengarah terkenal, Namron yang turut membariskan pelakon terkenal, Sharifah Amani dan Sein.

“Saya teruja dengan jalan cerita yang diketengahkan dalam filem ini. Ia cukup unik dan saya percaya pengisiannya mampu menarik peminat filem tanahair ke panggung untuk menonton filem ini,” kata aktor itu lagi.

Bront melakonkan watak Sidi, seorang penulis novel yang gigih menjalankan penyiasatan ke atas seorang pembunuh upahan sehingga akhirnya bertemu dengan Wani (Amani) di sebuah pulau.

“Bukan seperti watak ganas yang saya bawa dalam 'Bunohan' tetapi di dalam filem ini watak saya lebih vulnerable,” kata Bront sambil menambah yang ada ketikanya terselit kisah lucu yang mencuit hatinya ketika di lokasi penggambaran.

Ditanya samada dia kekok melakonkan adegan intim dengan rakan baiknya Amani, ujar Bront, adakalanya dia berasa kekok tetapi situasi itu dapat diatasi dengan mudah kerana Amani seorang yang cukup profesional dan banyak memberi sokongan."

kredit yahoo

SELAMAT PENGANTIN BARU BRONT PALARAE

Friday, July 5, 2013

SAPE NAK KEMPISKAN PERUT..!!!!


Anda bingung memikirkan perut yg semakin maju kedepan..hihihi..dalam erti kate lain buncit, x yah riso2 lagi dah...kami ade care nak selesaikannye tanpa perlu berlapar,tanpa kua kan duit yg banyak...


apakah itu...jeng..jeng..jeng.. sabun kempiskan perut USA BEUTY NUTRITIONALS



 kredit pic en.gogel ..kes malas nk upload gambo sdri..hihihi..


Dah sah terbukti dapat mengempiskan perut dalam mase seminggu je penggunaan..testimoni diri sendiri apabile telah kurang 2cm lam seminggu jek..ai sangat shuke..dan paling siok bile baju yg ai beli x muat aritu..suda leh pakai. ;)


yey nanti raye boleh pakai PEPLUM ke..KEBAYA ke..hihihi....x de hal la..caiyokk..caiyookk...


Siyes babe..ai x tipu..jadi cuba lah sabun ni...yg terlajak laris ni..hihih..


harga murah jek... RM15 untuk seketul 

beli 3 dapat FREE 1 ketul


jom la order cepat...

tapi kalu nak murah lagi..boleh aje...

beli pada harga borong.. min 12 ketul

nak tau berape...?? 

RM60   include postage semenanjung only

jadi

tunggu pe lagi.... meh order...


wasup/viber/wechat/text

0173944138




Monday, July 1, 2013

POPIA NESTUM DAN KEK BATIK

RAYA DATANG LAGI....

JOM SERIKAN MEJA ANDA DENGAN POPIA NESTUM DAN KEK BATIK KAMI.


HOME MADE 

POPIA NESTUM YANG RANGUP DAN RASE LEMAK KERANA SALUTAN HORLICK DAN NESTUM YG PASTI MEMIKAT SEMUA..RASE SEKALI PASTI SEBALANG ABIS KENA NGAP...HEHEHE...

DATANG DALAM 2 SIZE : 300GM DAN 800GM SEPERTI GAMBAR DIBAWAH.






TIDAK LENGKAP RASENYA KALU ANDA TIDAK MENIKMATI KEK BATIK ALMOND KAMI..PENUH DENGAN RASE COKLAT....PASTI MENGGODA SESIAPA YG MELIHATNYA.. HEHEHE...


JOM CEPAT BLOK TEMPAHAN ANDA..SEBELUM TERLAMBAT....



KEK BATIK ALMOND BERAT 1KG. RM25






TENGOK SINI


AGENT DROPSHIP DIPERLUKAN....


MARI DAPATKANNYE


LOKASI KAMI : GOMBAK,SELAYANG,SRI GOMBAK,SUNWAY BATU CAVES

EMAIL DETAIL ANDA KE : ckyn_hashim@hotmail.com

atau Whatsapp/wechat or viber ke 0173944138 dengan menulis SAYA NAK KEK BATIK/POPIA

TANYA KAMI UNTUK HARGA TERBAEKKK ANDA...

CEPAT SEBELUM TERLEPAS.....

Tuesday, March 5, 2013

mee udang Jaiton BNO

edisi kali li...JJCM yek..mmg dari pagi jalan cari makan jek..mmg dah plan...sabtu lepas nk g pekena cendol same mee udang..ni yg paling penting..hehehe..

so..pagi tu g makan kenduri lu kat umah bff kt taman tenaga puchong..kenduri tahlil dan cukur jambul anak buah dia..mase nk amik food tu..bff ckp.."ehh..u nampak x retis..? " ai lak.."retis..emm...ye la..retis la.. " kelas..kenduri tahlil je pun..ade retis mai umah kan..sape retis tu..cer tgk sdri kat bawah ni..hehehe..

aril joe jambul...hehehe..

ni kete aril...baru lagi kan...

pas makan kenduri..terus menuju ke kuala selangor..asal jauhnye jenjalan cari makan...ala..x jauh mane r..dekat jek..cume dr puchong ni jauh r..ngan panas g..kol 3...terik oo..tp kalu dr mah ai..dokek yo...dah biase..balik kg..maklum kg mak ai kat sane...so..perjalanan diteruskan dan apabile tiba di cendul bakar..leh tgk n3 ni yek..jalan jem oo...memandangkan..skunk ni dah ade drive thru..maka...kereta pun punye la berderet menunggu turn...maka.aku terpaksa memati kan niat aku untuk pekena cendul bakar ni..huhuhu..untuk info..lu cendol bakar ni kedai dia depan sket..sebelah jek..tp dah pindah sebelah sbb nk wat drive thru ni..tp bg aku la kan..baik tempat lame tu kekalkan..dan wat tempat dine in jek..yg sblh tu tuk drive thru je..x r serabut kan..hehehe..


jadi..dah kerana ramai sgt..aku teruskan perjalanan ke kuala selangor..g cari cendul lain lak..dah terjumpe la cendul borhan ni lak..baru gak bukak ni..baru x baru sangat la..hehehe..


kat sini pun ramai..tp x de drive thru..mujur ade seat lagi..selain cendul..ade makanan lain..laksa n mee rebus..otak2 pun ade..aku rase otak2 tu cam otak2 gombak je..;)

ok..destinasi diteruskan ke sabak bernam...tp singgah lu kat sungai haji dorani..kunun nk li ikan fresh...tp terpaksa batalkan hasrat coz x de esbox..lame g..kang dr elo fresh aku li ikan td..sampai mah lemau...huhuhu..aku li ikan belanak jek..tp ikan masin la..hehehe..sepeket rm5..huhuhu..

rase jauh lak nk sampai ke sabak ni..jauh oo..dr simpang BNO tu..nk ke pantai..gilo jauh..10 km okes..hampir2 berputus asa...tp x pe..demi mee udang..ku teruskan jua..dan akan dicerita pada next episod..hehehe..daaa...












Monday, March 4, 2013

aku ada stalker.....??!!!

Assalam..rase terpanggil lak nk menulis arini..dah lame x nulis..penyakit M menyerang...walau ade isi nk tulis tp tangan ni ttp malas nak menaik...tp lain lak arini..masuk je opis pas g hantar tender kat IMR,terus aku bukak blog ni nk taip...sebab ape..?sebab ade org nk skodeng ape yg aku wat...berminat gak yek...aku sebenarnya mmg dah tau..mesti akan ade org yg akan skodeng blog aku dan ape jua yg berkaitan ngan aku la lakt alam maya ni..cewahhh..maklum ...ko taip je la name aku..pasti aku kua detail sume kan...

kalu ko datang blog aku nk skodeng ape yg aku wat..aku update..cite2 terkini..mintaak maap la yek...aku x berminat nk tulis cite2 yg x bermaruah ni..cam org yg duk skodeng blog aku ni la..hahahahaha....sape g kalu bkn ko..ko tau la kan..

untuk pengetahuan ko..ko tulis la panjang berjela mane pun msg bagi kat aku..ko ingat aku tingin nak reply..wat perabih kedit aku jek..x kose aku nk layan org cam ko tu..dah matang konon..matang r sangat....lupe kan..(sambil wat tangan kat bahu.mate pandang atas..)bukak buku baru..ehh..senang la ko ckp..cer ko kat tempat aku...ko ingat yek...segala msg ko tu aku simpan...segala kata2 ugutan ko tu ade kat aku..ko jng ingat aku x leh wat ape2 ngan msg2 sampah ko tu..kalu aku nk wat..lame dh aku wat..bia ko tau langit ni tinggi rendah..tp ..aku malas nk layan org cam ko ni..

k la..aku chow lu...

mai click en.nuff