cik nuff mama..

ohbelog.com

Followers

Wednesday, May 25, 2016

11 hari lagi nak PUASA??!!

korang dah abis ganti puase ker?hehehe....kalu belum tu..lekaih la ganti..sempat g ni...11 hari lagi dr hari ni 25mei...

moga kita semua dapat bertemu dgn ramadhan kali ini..insyaallah...


pojek raya taun ni, nak buat tat nenas seperti biase, popia cheese ,popia nestum.


tu je nak cakap... kbai.. ;)

Monday, May 23, 2016

dah besaq anak dara mama

happy birthday kakak....happy birthday kakak..happy birthday to kakak..happy birthday to you....

kek terobek jek mase kakak sambut besday kat tadika..umoq 4 thn time ni...

anak dara sulung mama dah besaq... arini umuq kakak dah 9 tahun..jap je..masih lagi mama boleh rase kesakitan nak lahirkan kakak..dalam 3 badik, nak lahir kan kakak yg paling sakit..tp tiap2 kelahiran tu semua berbeza,x sama. apa2 pun alhamdulillah semua selamat.

harapan mama, moga kakak menjadi anak solehah,berjaya didunia dan akhirat.aamiin...insyaallah..

luv u kakak..


ni kapkek yg mama buatkan utk kawan2 kakak skola,cup dia dah x de..ni jek yg ade kt umah..hokaido punye..bedal jek la..besar sket...ni tuk dijadikan goodies.

dah besaq,hantar goodies je la kat skola yek kakak..nanti cukup bulan insyaallah mama likan kakak kek n kita makan besaq..skali ngn anibesri mama n papa...besaq mama la tu kan..hahahahha...

 ni la permata hati mama..kakak ni manja, tp garang....maklum 4 tahun umo baru dapat adik...tu yg terlebeh manja tu...ni gamba mase kakak wakil sekolah ke pertandingan bercerita.dapat no4 jek..x pe..pestime try kan...
 

Friday, March 18, 2016

acu payung kembang..

assalammualaikum...

sungguh bosan hari ni...x de keje nak buat..jadi aku hapdet la ini belog...cite yg dah lepas..saje post tuk tatapan korang..hihih..

tajuk acu payung kembang kemain g...ye la..acue x penah2 banja weoull makan busat..ini jam dia banja la..pasai beseday dia yg ke bape acue..ke 24tahun...banja ikan bakaq kat IKAN BAKAR SALLY

aku la yg sejest kat acue pasai tempat makan ni..asalnya aku tgh sebey la..mne port tuk acue ni banja weoull kan..ade lak kakak opis ni ckp mkn ikan bakar kat sini menarik..tempat pun x jauh..sepelaung jek ngn mak aku..hehehe..biase aku makan time lunch je sini..x penah lak makan time dinner..(kedai lain la x same)..
bile aku guk gugel tgk tmpt ni..menu ni..pergghhh....menarik seh...maka aku pun sejest dan cadangan diterima..maka g la kami makan pada tarikh dan masa dijanjikan..

mmg sedap dan murah..baloi la dari korang g makan kat jeram tu..aroma ikan bakar..aku dah biase makan sini..tp skunk dh x sedap dah..mahal plak..x baloi..udah la jauh..nak sampai tempoh tol lgi..blk sampai mah lapo blk..huhuhu..

korang nk tau ape menu menarik...

ckynhashim.blogspot


yang tengah tu la acue...tq acue banja weoull... jantan tu ank bujang aku..

ni dak tenit aebby mama..kalau pose mmg gini la gayanya...tu mak aku tersayang...hihi..
anak dara sulung aku..mmg rapat dgn tokchik dia aka makcik aku..yg baju pepel ni..baju biru tu kakak aku..



 sotong masak kari sedap..lala masak kham cheong...must try...terrbaeekk...

 siakap masak ape entah..tp dap gak.. , kailan ni pun sdp...ikan keli bakar...pendek kata semua menu mmg dapp...

 nasi dia just nice...kot korang kaki lantak..boleh mintak nasi xtra..




total semua aku x tau...tp mmg dap la..semua masakan terasa...

korang blh la g yek..

korang boleh tgk review kat BLOG ni gak yek..lagi detail la.. 

Monday, February 29, 2016

jom buang sawang mawang ni....

ASSALAMMUALAIKUM.......

okess...dah lameeee sgt x berhapdet blog ai ni...tp kat blog kontes ai x bersawang yek...semenjak 2 menjak ni jek pun x bersawang ....hehehe...
kembali aktif joint GA segala ape bende ni..adalah rezeki #3N mama..walaupun x seberapa..jadilah wat hepi celah gigi..hahahaha... (camne tu  kan..)  

jadi..arini ai terase nak hapdet lak..kebetulan date arini paya nak dapat..kena tunggu 4 tahun sekali kn..pasni x tau la bila lagi nak hapdet blog ni..kikiki... 290216 x de pe yg spesial sgt kat ai..cume rezeki la kot arini bukak je blog contest ku..nama tersenarai sebagai salah sorang pemenang...ok la kan..dapat bantal 2 biji..bantal felt...hehehe..

ok la..malas nak type bebanyak...(ni salah 1 sebab malas nak hapdet) 

so, ai blah lu yek..


daaaaaa.....

Thursday, October 23, 2014

HARUMAN LUQMAN ( BATU CAVES,SERI GOMBAK,)

update : 26/5/2016

wangian baru : BUNGA NILAM SARI & BUNGA MUTIARA

POS ONLY : postage RM6 utk 2-3 kotak


 RM20 4ML


RM20 4ML
 




 
Bunga Qasidah, Mekar Selasih, Mekar Seroja, Mekar Baiduri & Bunga Cendrawasih. Haruman pertama di Malaysia yang berasaskan minyak kasturi yang diadun dengan pati Bunga-bungaan segar terpilih yang mempunyai nilai dalam perubatan.

HARUMAN LUQMAN - LQ
Warisan Perubatan Sufi

Kombinasi Penawar daripada Al-Quran dan
Perubatan Tradisional Melayu



Bunga Qasidah, Mekar Selasih 

 Mekar Seroja, Mekar Baiduri & Bunga Cendrawasih (Edisi Istimewa)

Yang Pertama Di Malaysia

Wangian berasaskan kasturi yang didoakan dengan  surah-surah dari Al-Quran dan doa-doa pilihan. Diadun dengan pati bunga-bungaan segar yang mempunyai nilai dalam Perubatan Tradisional Melayu. Pertama seumpamanya di Malaysia. Sebagai ikhtiar yang bersandarkan kepada kekuasaan Allah SWT melalui Kalamullah.


Wangian Mekar Baiduri



Mekar Baiduri ( 1 kotak 12 botol ) 3ml RM6 sebotol (SM) / RM7 sebotol (SS)


Dihasilkan daripada minyak kasturi yang diadun dengan pati bunga-bungaan segar dan didoakan dengan surah-surah pilihan.

Khasiat:
1. Digunakan sebagai terapi untuk mengurangkan berat badan.
2. Digunakan sebagai terapi untuk mengawal nafsu yang negatif.
3. Membantu meredakan dan mengawal tekanan emosi.
4. Menjadi lebih berkeyakinan.
5. Menjadi lebih berkarisma dan berketerampilan.

Surah dan doa-doa yang dibacakan adalah:
1. Al-Fatihah, Al-Ikhlas, Al-Falaq, An-Nas, Al-Baqarah.
2. Surah Yusuf.
3. Surah Al-Hijr.
4. Surah Yaasin.
5. Surah Asy-Syafaat.
6. Surah Az-Zukhruf.
7. Surah Muhammad.
8. Surah Al-Qamar.
9. Surah Al-Mujaadalah.
10. Surah Al-Muzzamil.
11. Surah Al-Mursalaat.
12. Doa Mengawal nafsu.
13. Selawat Tafrijiyyah.
14. Sayyidul Istighfar.
15. Doa Sulaiman
16. Doa Kanzul Arasy.
17. Doa Khatamun nubuwwah.
18. Doa penenang fikiran.
19. Solat Hajat.

#####################################


Wangian Bunga Qasidah


Dihasilkan daripada minyak kasturi yang diadun dengan pati kuntuman Bunga Qasidah yang segar serta didoakan dengan doa dan  surah-surah pilihan. Turut dihiasi dengan kelopak Bunga Qasidah yang segar.


Gambar Kiri: Bunga Qasidah (1 kotak 1 botol) 5ml RM12 Sekotak (SM) / RM15 Sekotak (SS) Gambar Kanan: Bunga Qasidah (1 kotak 12 botol) 3ml RM6 sebotol (SM) / RM7 Sebotol (SS) 
Khasiat: 1. Menaikkan seri wajah dan awet muda. 2. Menambah dan mengeratkan kasih sayang. 3. Menghilangkan stress. 4. Kebahagiaan rumah tangga. 5. Lebih fokus kepada pelajaran dan pekerjaan.

Surah dan Doa-doa yang dibacakan adalah:

1. Al-fatihah, Surah Ya Sin, Al-Baqoroh & Surah Yusuf

2. Ayat-ayat Ruqyah

3. Ayat Ruqyah Jibril

4. Ayat Syifa'

5. Selawat Syifa'

6. Selawat Tafrijiyyah

7. Saiyidul Istighfar

8. Ayat Kursi

9. Doa Pelembut Hati

10. Doa Penerang Hati

11. Doa Pengasih

12. Doa Seri Wajah

13. Doa Sulaiman

14. Doa Atasi Hasad Dengki

15. Doa Penenang Fikiran

16. Doa Kanzul Arasy

17. Doa Khatamun nubuwwah

18. Solat Hajat



####################################

Wangian Mekar Selasih


Dihasilkan daripada minyak kasturi yang diadun dengan pati 7 jenis bunga-bungaan segar dan didoakan dengan doa dan surah-surah pilihan.

Gambar Kiri : Mekar Selasih (1 kotak 1 botol) 5ml RM12 Sekotak / RM15 Sekotak (SS)
Gambar Kanan : Mekar Selasih (1 kotak 12 botol) 3ml RM6 sebotol (SM) / RM7 Sebotol (SS)


Khasiat: 1. Menjadi pendinding dan penawar sihir. 2. Pelaris Perniagaan. 3. Mengurangkan selesema dan batuk. 4. Memberi kesegaran pada tubuh yang kelesuan. 5. Boleh digunakan sebagai pati mandi bunga. # Antara tindak balas yang berlaku jika ada gangguan :  Pening, loya dan muntah. Teruskan penggunaan.. Pesakit akan merasa lega.


Surah dan doa-doa yang dibacakan adalah:

1.  Al-Fatihah, Al-Baqoroh, YaSin, 

   Al-Imran,Ar-Rahman, Al-Jin, Al-Waqi'ah, Al-Mulk , Surah Yusuf

2. Ayat-ayat Ruqyah

3. Ayat Ruqyah Jibril

4. Ayat Syifa'

5. Selawat Syifa'

6. Selawat Tafrijiyyah

7. Saiyidul Istighfar

8. Ayat Kursi

9. Doa Bakar Jin dan Syaitan

10. Doa Sulaiman

11. Doa Atasi Hasad Dengki

12. Doa Penenang Fikiran

13. Doa Kanzul Arasy

14. Doa Khatamun nubuwwah

15. Doa Pelaris Perniagaan

16. Solat Hajat


*** INFORMASI PENTING***

Haruman Bunga Qasidah & Mekar Selasih adalah hasil gabungan minyak kasturi yang diadun bersama pati bunga-bungaan segar yang terpilih. Disebabkan ada diantara bunga-bunga  yang digunakan akan berubah bau dan warna mengikut musim dan tempat, maka ia mampu merubah warna dan aroma wangian ini. Perubahan warna dan bau wangian ini berlaku disebabkan oleh penggunaan bahan semulajadi. Bunga-bunga yang digunakan adalah yang terpilih dan berkualiti di mana setiap jenis mempunyai nilai perubatan yang khusus.


###################################

Wangian Mekar Seroja



Dihasilkan daripada minyak kasturi yang diadun dengan pati bunga-bungaan segar serta didoakan dengan doa dan surah-surah pilihan.


Gambar Kiri: Mekar Seroja (1 kotak 1 botol) 5ml RM12 sekotak (SM) / RM15 Sekotak (SS) Gambar Kanan: Mekar Seroja (1 kotak 12 botol) 3ml RM6 sebotol (SM) / RM7 Sebotol (SS)
Khasiat

1. Pendinding dan penawar sihir.

2. Pembenteng makhluk halus.

3. Penawar Histeria.

4. Anak-anak nakal dan malas.

5. Boleh digunakan sebagai pati mandi bunga.


Surah dan doa-doa yang dibacakan adalah:

1. Al-Fatihah, Al-Baqoroh dan Yasin

2. Al-Imran, Ar-Rahman, Al-Jin, Al-Waqiah, Al-Mulk, Surah Yusuf.

3. Ayat-ayat Ruqyah.

4. Ayat Ruqyah Jibril.

5. Ayat Syifa'.

6. Selawat Syifa'.

7. Selawat Tafrijiyyah.

8. Sayyidul Istighfar.

9. Ayat Qursi.

10. Doa BakarJin dan Syaitan.

11. Doa Sulaiman.

12. Doa Anak-anak nakal, malas dan tidak mendengar kata.

aa13. Doa Kanzul Arasy.

14. Doa Khatamun nubuwwah.

15. Solat Hajat.


###################################


Wangian Bunga Cendrawasih
(Edisi Istimewa / Special Edition)

kotak single 4 ml




Wangian yang sangat eksklusif diadun dari campuran pati bunga-bungaan segar
& haruman terpilih serta didoakan dengan surah-surah pilihan.
Turut dihiasi dengan kuntuman bunga Qasidah yang segar.

HARUMAN LUQMAN Edisi Istimewa 
" Wangian Bunga Cendrawasih " 4ml (1 kotak 1 botol)
Setiap satu dijual dengan harga RM20 (SM) / RM22 (SS)

Khasiat Bunga Cendrawasih:
1. Menaikkan seri wajah & awet muda.
2. Sebagai ikhtiar bertemu jodoh.
3. Lebih dihormati & disegani.
4. Dipandang manis sipemakai.

5. Mengurangkan sifat panas baran.

6. Memudahkan urusan kerja & temuduga.
7. Pelaris perniagaan & barang jualan.
8. Memberikan kesegaran & energi kepada tubuh.
9. Digunakan sebagai pati mandi bunga.

10. Keharuman lebih tahan lama.


Surah dan doa-doa yang dibacakan adalah:
 1. Doa Bismillah, Al-Fatihah, An-Nas, Al-Falaq, Al-Ikhlas, Al-Baqoroh, Yasin
Al-Imran, Al-Fill, Surah Yusuf, Ash-Shaffaat,
Az-Zukhruf, Al-Ahqaaf, Surah Nuuh, Al-Muzammil & Al-Lail.
3. Ayat-ayat Ruqyah.
4.Doa-doa Mahabbah.
5. Ayat Syifa'.
6. Selawat Syifa'.
7. Selawat Tafrijiyyah.
8. Sayyidul Istighfar.
9. Doa Akasah.
10. Doa Dzul Faqaar.
11. Doa Sulaiman.
12. Doa Kanzul Arasy.
13. Doa Khatamun nubuwwah.

14. Solat Hajat.


##############################################

Boleh di bawa bersolat,
Boleh digunakan untuk semua peringat umur dan jantina,
Berikhtiar dan bertawakkallah kepada Allah SWT.
In Sha Allah..

 Berminat?? Hubungi/whatsapp 017.394.4138/017.218.4235 (syikin)
 C.O.D only or add RM7 s/m RM10 s/s postage (for 1 box)

HARUMAN LUQMAN HQ

********************************************************************************

TESTIMONI HARUMAN LUQMAN

INI ADALAH SEBAHAGIAN TESTIMONI YANG SEMPAT KAMI KONGSIKAN DISINI. MUNGKIN BOLEH DIMANFAATKAN BERSAMA. SEGALANYA HANYA DENGAN IZIN ALLAH SWT. KITA HANYA MAMPU BERUSAHA DAN BERIKHTIAR. PEMAKAIAN YANG BERTERUSAN AMAT DIGALAKKAN KERANA PENGGUNAAN MINYAK WANGI ADALAH SATU SUNNAH.

LAPORAN @ TESTIMONI DARI PENGEDAR SELURUH NEGERI SELANGOR
EN. HAZIM : 017-8876630

Kes Pertama:
En. Hazim mengalami sakit pinggang yang berlarutan selama beberapa bulan dan sering mengalami mimpi-mimpi ngeri. Beliau mula mencuba wangian Mekar selasih secara suka-suka kerana terpikat dengan baunya yang unik. Dalam masa yang sama sakit pinggang yang dialami beransur hilang dan tidak lagi dihantui mimpi ngeri. Sekarang beliau telah menjadi agen jualan HARUMAN LUQMAN di Selangor yang aktif dan beliau berharap orang lain juga dapat manfaatnya melalui wangian HARUMAN LUQMAN yang unik dan berkesan.

LAPORAN @ TESTIMONI AGEN AKTIF DI SEKITAR KUALA LANGAT & KUALA LUMPUR.

Kes Pertama:
Seorang pelanggan beliau mengadu anaknya yang berumur 10 tahun sering sakit badan dan malas ke sekolah. Beliau telah mengesyorkan wangian Mekar Seroja kerana harumannya yang lembut dan harum. Alhamdulillah dengan izin Allah SWT. anaknya telah rajin ke sekolah & badannya tidak sakit-sakit lagi..Boleh hubungi En.Irwan untuk mengesahkan testimoni ini dan untuk tujuan pembelian secara borong dan runcit.

Kes Kedua:
Seorang isteri sering dibuat tak endah oleh suaminya sendiri. Wanita ini telah berjumpa dengan En.Irwan di booth pameran sebuah masjid di Kanchong Darat, Kuala Langat. Beliau telah membeli sebotol wangian Bunga Qasidah. Seminggu kemudian beliau berjumpa kembali dengan En. Irwan dan mengucapkan terima kasih yang tak terhingga kerana dengan izin Allah SWT. suaminya semakin sayang dan kasih kepadanya. Perubahan yang berlaku sangat ketara. 

Kes Ketiga:
Seorang saudara kepada ejen telah menderita sakit buasir yang teruk, luka di bahagian dalam sehingga mengalirkan darah sekurang-kurangnya 2 cawan darah hidup.Wajah pesakit sangat pucat dan mengalami sakit perut kesan daripada penyakit buasir yang dihidapi.. telah menyapukan minyak HARUMAN LUQMAN Mekar Selasih ke perut pesakit dengan harapan agar rasa sakit yang dialami dapat dikurangkan sedikit. Selang beberapa jam selepas sapuan, sakit perut yang dialami saudara beliau beransur kurang.. Darah juga telah berhenti mengalir dengan izin Allah SWT. Dalam masa yang sama pesakit masih lagi konsisten menggunakan minyak wangi ini dan disapukan diperut dan bahagian yang sakit. Kini saudaranya sudah boleh pergi ke surau dan beribadah dengan tenang seperti sedia kala..Syukur Alhamdulillah..

LAPORAN @ TESTIMONI
USTAZ NAZLI, JALAN KEBUN KLANG.

Kes Pertama:
Seorang anak dara yang mengalami saluran darah pecah di kedua-dua belah payudara yang disyaki angkara pelesit. Pesakit ini telah menggunakan HARUMAN LUQMAN Mekar Selasih dan disapukan di tempat yang sakit. Telah berlaku satu keajaiban di mana pesakit telah sembuh. Doktor juga telah mengesahkan bahawa pesakit telah sembuh dari penyakit yang dihidapinya.

Kes Kedua:
Seorang wanita yang telah disyaki disihir telah disyorkan menggunakan HARUMAN LUQMAN Mekar Selasih. Tindak balasnya adalah pesakit berasa loya dan gatal-gatal pada tekak. Wanita ini terus menggunakan HARUMAN LUQMAN setiap hari sehingga habis beberapa botol dan hasilnya kesihatan beliau bertambah baik, Syukur Alhamdulillah...

Kes Ketiga:
Sebuah rumah di Klang dipercayai mempunyai penghuni berbangsa jin. Pemilik rumah tersebut telah membawa pulang HARUMAN LUQMAN yang dibeli dari pasar malam.Rumah semacam ada gangguan dan lampu yang dinyalakan tiba-tiba meletup. Sebagai ikhtiar, pemilik rumah telah mencampurkan HARUMAN LUQMAN Mekar Selasih dengan air biasa dan dispray atau disemburkan seluruh rumah..dan Alhamdulillah tiada lagi gangguan sampai sekarang..

LAPORAN @ TESTIMONI 
USTAZAH AMANAH, BANTING.

Kes Pertama:
Sepasang suami isteri sering bertengkar bila berjumpa, setelah si isteri menggunakan HARUMAN LUQMAN Bunga Qasidah, perhubungan mereka beransur pulih dan kembali aman. Alhamdulillah..

Kes Kedua:
Seorang wanita yang mengalami masalah gastrik @ angin dalam badan sehingga tidak boleh berpuasa langung pada bulan Ramadhan yang lalu telah dinasihatkan untuk menggunakan HARUMAN LUQMAN Mekar Selasih. Hasil yang menakjubkan atas izin Allah SWT. setelah sehari menggunakan HARUMAN LUQMAN Mekar Selasih..beliau boleh berpuasa tanpa masalah.

Kes Ketiga:
Suami ganas dan panas baran, sebagai ikhtiar seorang isteri telah mencampurkan HARUMAN LUQMAN Mekar Selasih dan HARUMAN LUQMAN Bunga Qasidah ke dalam baldi berisi air. Beliau mandi sambil menghadap kiblat. Beliau mengulangi sebanyak 3 kali berturut-turut...hasilnya sangat mengejutkan..pada hari ke 4, suami beliau memeluk dan meminta ampun...dan sekarang beliau telah menjadi salah seorang agen jualan HARUMAN LUQMAN yang aktif...Syukur padaMu ya Ilahi.

Kes Keempat:
Seorang kanak-kanak yang menangis tanpa henti di sebuah majlis perkahwinan tanpa sebab telah disapukan HARUMAN LUQMAN Mekar Selasih,,,serta merta kanak-kanak itu berhenti menangis...kejadian itu turut disaksikan oleh ratusan jemputan di majlis tersebut,,,disebabkan itu,  kanak-kanak itu mendapat tepukan yang gemuruh daripada para jemputan setelah dia berhenti menangis secara serta merta..Memang kelakar, tapi itulah kenyataan dan pengalaman yang dilalui agen kami,,Syukur..selepas itu agen kami dikerumuni para jemputan untuk mendapatan HARUMAN LUQMAN secara terus daripada Beliau....

Kes Kelima:
Seorang guru sebuah sekolah di Banting telah mengalami gangguan batuk tanpa henti sehingga mengganggu perjalanan masyuarat guru-guru lain,,,Seorang wanita telah memberikan HARUMAN LUQMAN Mekar Selasih untuk disapukan pada dada dan dihirup bauannya..Alhamdulillah,, batuknya berhenti serta merta dan masyuarat dapat berjalan seperti biasa tanpa gangguan..Sekarang pesakit ini telah menjadi pengguna tegar HARUMAN LUQMAN..

LAPORAN @ TESTIMONI DARI AGEN KAMI DI TELOK PANGLIMA GARANG :
EN. NIZAM : 019-2541311

Kes Pertama:
Beliau menjual produk HARUMAN LUQMAN di sekolah-sekolah dan hasil maklumat daripada guru-guru memaklumkan ada pelajar yang sudah rajin ke sekolah setelah menggunakan minyak HARUMAN LUQMAN Bunga Qasidah. Ada juga pelajar yang menyapukan minyak HARUMAN LUQMAN di bahagian kening untuk menghilangkan rasa mengantuk...dan Alhamdulillah,,,hasilnya seperti apa yang diharapkan...malah lebih focus dengan apa yang diajar guru. Syukur Alhamdulillah,,.

LAPORAN @ TESTIMONI DARI AGEN SUNGAI LANG,MORIB BANTING.
PN.ZILA: 012-3189351

Beliau mempunyai seorang anak remaja yang sudah lama sakit.Setiap bulan apabila datang haid anaknya akan meracau-racau. Kejadian ini telah berlanjutan sudah bertahun lamanya dan pelbagai ikhtiar telah beliau lakukan untuk mengubati penyakit anaknya. Setelah diperkenalkan HARUMAN LUQMAN daripada seorang kawan, beliau telah menyapukan HARUMAN LUQMAN Mekar Selasih kepada anaknya dan hasilnya anak beliau beransur-ansur sembuh seperti sedia kala. Beliau juga seperti tidak percaya kerana dengan harga yang cuma RM5 sebotol, penyakit anaknya kini telah sembuh dan tidak meracau lagi. Dan kini beliau telah menjadi agen HARUMAN LUQMAN yang aktif di Kg. Sungai Lang, Banting, Selangor. Alhamdulillah..

LAPORAN @ TESTIMONI

PN. SALINA ADY, SHAH ALAM.

Kes Pertama:
Seorang pesakit mengalami sakit gigi. Disapukan sahaja HARUMAN LUQMAN Mekar Seroja pada kawasan yang sakit (di bahagian luar) dan pulih seperti sedia kala. Syukur Alhamdulillah..

Kes Kedua:
Kakak kandung kepada Pn. Salina Ady iaitu agen kami di Subang telah mengalami mimpi ngeri setiap kali tidur diwaktu malam. Agen kami telah memberikan HARUMAN LUQMAN kepada beliau lalu disapukan setiap kali sebelum tidur..Alhamdulillah sekarang tiada lagi mimpi ngeri di malam hari. Beliau kini tidur lena sepanjang malam.

LAPORAN @ TESTIMONI
EN. NASARUDIN, KLANG.

Kes Pertama:
Beliau bekerja di Pelabuhan Klang. Setiap kali untuk ke tempat kerja beliau dan rakan sekerja yang lain perlu melalui sebatang jalan 'highway' yang baru dibina. Kerapkali beliau diganggu dengan kehadiran pocong yang melintas di  hadapan kereta yang beliau pandu. Suatu hari beliau memakai Mekar Seroja di seluruh pakaian dan menyapunya sedikit di di kening dan Alhamdulillah tiada lagi gangguan selepas itu.


sumber HQLQ

Monday, June 30, 2014

PEMBORONG TUDUNG KANAK-KANAK : TERKINI (UPDATE 10/9/2014)

KEPADA SESIAPA YG BERMINAT NAK BERNIAGA, SEDANG MENCARI2 KOLEKSI TUDUNG KANAK-KANAK,KAMI BOLEH MEMBANTU DAN DAPATKANNYA DI SINI.SILA BUAT TEMPAHAN SEGERA UNTUK ELAKKAN KEHABISAN STOK.

***UNTUK MAKLUMAT..TIADA STOK BARU UNTUK TUDUNG KANAK2 BUAT MASA INI.SEGALA KEMASKINI AKAN DIBERITAHU KELAK.MAAF DI ATAS SEGALA KESULITAN.

WHOLESALE

LATEST 2014


SOLD OUT
NO AWNING
UNTUK KANAK2 UMUR 5-9 thn (depens saiz muka seseorang kanak2 itu)
HARGA
1 KODI ( 20 HELAI )= RM180
  postage s/m : RM15 s/s : RM25 sekodi

SOLD OUT
TUDUNG INSTANT PLAIN
UNTUK KANAK2 UMUR 6-10 thn (depens saiz muka seseorang kanak2 itu)
HARGA
1 KODI ( 20 HELAI )= RM180
  postage s/m : RM15 s/s : RM25 sekodi
SOLD OUT
TUDUNG SYRIA FLOWER N LYCRA PLAIN 2 LAYER(red)
UNTUK KANAK2 UMUR 4-9 thn (depens saiz muka seseorang kanak2 itu)
HARGA
1 KODI ( 20 HELAI )= RM180
  postage s/m : RM15 s/s : RM25 sekodi

SOLD OUT
TUDUNG SYRIA  PLAIN
UNTUK KANAK2 UMUR 4-9 thn (depens saiz muka seseorang kanak2 itu)
HARGA
1 KODI ( 20 HELAI )= RM160
  postage s/m : RM15 s/s : RM25 sekodi

SOLD OUT
TUDUNG ALA FAREEDA CORAK N PLAIN 2 LAYER
UNTUK KANAK2 UMUR 6-10 thn (depens saiz muka seseorang kanak2 itu)
HARGA
1 KODI ( 20 HELAI )= RM180
  postage s/m : RM15 s/s : RM25 sekodi

SOLD OUT 
TUDUNG INSTANT ARMY
UNTUK KANAK2 UMUR 6-10 thn (depens saiz muka seseorang kanak2 itu)
HARGA
1 KODI ( 20 HELAI )= RM180
  postage s/m : RM15 s/s : RM25 sekodi

SOLD OUT
TUDUNG INSTANT 2 LAYER BATIK
UNTUK KANAK2 UMUR 5-10 thn (depens saiz muka seseorang kanak2 itu)
HARGA
1 KODI ( 20 HELAI )= RM180
  postage s/m : RM15 s/s : RM25 sekodi

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

RETAIL ONLY AVAILABLE

GLITTER PLAIN
SANGAT CANTIK DAN GOJES..TAMBAH CANTIK KALU SI KECIL MEMAKAINYA.
UNTUK KANAK2 UMUR 6-8 thn (depens saiz muka seseorang kanak2 itu) (pilihan warna boleh ke fb saya)




HARGA GLITTER PLAIN
 RM20 with postage

ANTARA DESIGN KOLEKSI ALA FAREEDA


 ala fareeda plain 2 or 3 layer at RM15 with postage, text for details (pilihan warna boleh ke fb saya)











SOLD OUT  
 retail only available at RM15 with postage, text for details
PM FOR DETAIL OR
TEXT/WASUP/WECHAT
017 218 4235 / 017 3944 138



p/s : maaf di atas faktor masa yg terhad,sy tdk dapat masuk blog selalu, utk respons yg cepat sila text ye.tq

mai click en.nuff