Friday, July 27, 2012

"Share your Moments with Trudy and Teddy"

jom siape nk joint ini contest....tp oopp..nanti dulu..wait..wait... contest ini hanya terbuka pada mereka-meraka yg berdaftar ngan nuffnang sebagai ahli Glitterati sahaja..hehe..so..kalu kowang rase bukan tu..minta maaf yek..tp aku rase..ramai antara kowang ni kan ahli glitterati ni kan.. ;) so,kalu ye..leh la joint..mane nk cari contest ni..ala,kalu kowang tu ahli glit ni..kowang akan pat iklan kat nuff kowang..cer tgk.. ;)


aku joint saje suke suki jek...aku load gambo anak bujang aku tu..edit2 sket guna icon 2 yg diberi..pastu post la...done..gambo ape?nk tgk ker?ala...isshh...hu...ok..la..ok..la..ni ha je pun gambo nye..nan hado je kan.. ;)



jadi la.. nk kena suai padan ngan gambo kita tu cam ade yg sesuai jek..tp yg ni je aku tgk cam ok..so,leh la...

oh ye..adiyah yg di tawarkan pun not bad.leh la..

Prizes

Consolation Prize

5 x RM80 T&T Product Voucher = RM400

Most Creative Blog

1st Prize: RM800 Cash + T&T RM500 Product Voucher = RM1300
2nd Prize: RM500 Cash + T&T RM300 Product Voucher = RM800
3rd Prize: RM200 Cash + T&T RM300 Product Voucher = RM500

Total Prizes: RM 3,000


sape nk bagi kan kalu menang la..hehehe..kalu x..verangan la..wakakakakaka..

so,hurry ye guys.. Contest ends 2nd September 2012.


No comments:

mai click en.nuff